Wip-Arcom Bramy Grudziądz, Kwidzyn, Świecie
Imię i nazwisko (wymagane)
Telefon kontaktowy (wymagane)
E-mail (wymagane)
NIP
Adres - miejsce montażu urządzenia (wymagane)
Miejscowość (wymagane)
Serwisowany produkt (wymagane)
Faktura zakupu - numer i data
Zgłoszenie naprawy gwarancyjnej (wymagana faktura zakupu i karta gwarancyjna - SKAN / FOTO poniżej jako załącznik)Zgłoszenie naprawy pogwarancyjnej (usługa płatna)Zgłoszenie urządzenia do przeglądu (przegląd płatny)
Data ostatniego przeglądu okresowego (tylko w przypadku naprawy gwarancyjnej)
Szczegóły usterki
Realizacja usługi w trybie expres w ciągu 24 godzin od zgłoszenia
usługa realizowana od poniedziałku od godziny 7.00 do piątku do godziny 15.00 usługa płatna + 15%
Preferowane dni kontaktu:
PoniedziałekWtorekŚrodaCzwartekPiątekSobotaNiedziela
Godziny: od do
Załączniki - fotografie ukazujące uszkodzenia usprawnią i przyspieszą realizację naprawy (dozwolony format jpg, png, webp; rozmiar 8 MiB na zdjęcie)
Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3
Antyspam: 4 + 7 =